دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
شیخ الخطیب

حوزه/ نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در بیانیه ای شهادت حجت الاسلام و المسلمین شهید سید هاشم صفی الدین و شهدای همراه وی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در بیانیه ای شهادت حجت الاسلام و المسلمین شهید سید هاشم صفی الدین و شهدای همراه وی را تسلیت گفت.

در بیانیه شیخ الخطیب آمده است:

«بسم رب الشهداء، والذین آمنوا بالله و رسله أولئک هم الصدیقون والشهداء عند ربهم لهم أجرهم ونورهم» صدق الله العلی العظیم.

شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله را به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و به مراجع عظام، علما، حوزه های علمیه، عموم مومنین، مقاومت اسلامی و به ویژه خانواده این شهید سعید، صمیمانه تسلیت عرض می کنیم.

شهید سید صفی الدین و همراهان ایشان، در خط جهاد با دشمنان خداوند و بشریت و در دفاع از لبنان و ملت آن و در خدمت به فرزندان آن به شهادت رسیدند.

این شهادت تنها باعث افزایش تعهد مردم ما به دفاع از کشور و عزت خود و استحکام در موضع آنها در برابر متجاوز می شود که ان شاء الله به پیروزی ختم می شود. رسیدن به درجه شهادت را به ایشان تبریک می گوییم و از خداوند متعال خواستاریم که ایشان را با شهدای کربلا محشور کند. وإنا لله وإنا الیه راجعون.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha